46,5112$% 0.04
52,9130€% -0.12
61,4395£% -0.02
6.076,82%-1,08
4.062,69%-1,18
14.539,61%-1,29
02:00
ATO Congresium’da geniş katılımla gerçekleşen ve teknopark yönetimleri ile bölge KOBİ’lerinin katılım gösterdiği 7’inci TGB ve Ar-Ge merkezleri ödül töreninde, kamu kuruluşları, rektörler ve akademisyenler, sanayicilerle bir araya geldi. Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank’ında yer aldığı etkinlikte 13 ayrı dalda 39 markaya yetkinlik ödülü, 735 markaya ise Ar-Ge ve Tasarım Merkezi belgesi verildi. 200’den fazla üniversitenin, 1500’ü aşkın Ar-Ge ve Tasarım Merkezi’nin 84 Teknopark ile 112 bin araştırmacının bu alanda önemli rolleri olduklarını belirten Varank, 2023 hedefleri için; ileri teknolojiye sahip ürünlerin imalat sanayi markalarının ihracatındaki payının yüzde 50’ye ulaştırılmasını amaçladıklarını ve Ar-Ge harcamalarının milli gelir içindeki payının yüzde 1,8’e yükseltilmesini hedeflediklerini vurguladı.
"Konumumuzu dahada güçlendirme hedefindeyiz"
1
MAN Truck & Bus’tan Avrupa Servis Ağına 300 Milyon Euro’luk Yatırım
45256 kez okundu
2
Siemens Türkiye, İnsana Ve Organizasyona Değer Katarak Büyüyor
41497 kez okundu
3
Limak Çimento’nun Anka Fabrikası, Dünyanın En Verimli Çimento Tesislerinden Biri Oldu
17956 kez okundu
4
Orta Koridoru Güçlendirecek Demiryolu Projesine Cengiz İnşaat İmzası
16879 kez okundu
5
Kocaer Çelik Zorlu Piyasa Şartlarına Rağmen Güçlü İhracat Performansıyla Satış Hacmini %23 Arttırdı
16494 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.